حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 315


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 31 / 4 / 1399 - 12:40 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 282

بدون شک در طول سال برای افراد ممکن است مسائلی پیش بیاید که انگشت آن ها را دچار مشکل کند. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور. برای مثال شما می توانید برای واریز یک مبلغ کلان بدون محدودیت با همراه داشتن مدارک شناسایی به بانک مراجعه کنید. اما اگر شما هم به دنبال خرید و یافتن قیمت مناسب این تجهیزات هستید، تنها کافی است به فرشگاه وب سایت ما سر بزنید. برای این موضوع تنها کافی است با به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه کنید و بنا به نیازی که دارید، محصول مورد نظر را خریداری فرمایید.

  • از داخل CD محصول , فایل Setup را اجرا نمایید
  • 24ماه گارانتی دستگاه
  • دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد
  • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب

 

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. اولا که امکان تقلب کردن توی این دستگاه از دستگاه حضور و غیاب کارتی جهان گستر پارس خیلی کمتره! استفاده از اسکنر اثر انگشت باعث می شود احتمال تقلب در ثبت ساعت ورود و خروج به صفر برسد. بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت. یکی از بهترین راه ها برای تسهیل در کنترل کردن کارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است. که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. توجه : برای اینکه برنامه با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کند از سری Sql Express فقط 2008R2 را باید روی سیستم خود داشته باشید. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. معمولا تصویر فرد، کارت ملی، مشخصات فردی و کاری به عنوان اطلاعات اولیه همراه با اثر انگشت به اسکنر داده می شود.

 

شاید تا ماه ها پیش استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت محدود به محیط های کاری و اداری و برای ثبت ساعت های ورود و خروج و یا استفاده در محیط های امنیتی و حفاظت شده بود. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت علاوه بر ثبت و خواندن اطلاعات اثر انگشت های مختلف می توانند با استفاده از رمز ورود نیز عمل کنند. بعضی از دستگاه های کوچک برای شرکت های کوچک طراحی شده و توانایی ذخیره اطلاعات محدودی را دارند. این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. دستگاه حضور و غیاب ZKT می تواند مجهز به تقویم و سخنگوی فارسی هم باشد تا با استفاده از تقویم هجری شمسی و اطلاع از تعطیلات رسمی، گزارش گیری کاملی از آن داشته باشید. اصفهان، سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

جالب است بدانید دستگاه های اسکنر اثر انگشت تنها به بافت زنده دست حساس هستند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. معمولا در سیستم های نوری بر روی سطح بدن از ژل استفاده می گردد. د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات. اما قیمت این محصول از شرکت راد مهام فاوا در مقایسه با سایر نمونههای مشابه در بازار قیمت بسیار مناسبتری است و لذا خرید آن برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه خواهد بود. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. خوشبختانه برای ایرانیها نیز تغییراتی در این دستگاه به وجود آمده و میتواند آلارم های صوتی را به زبان فارسی پخش کند. تشخیص اثر انگشت با وجود چرخش (Rotation) 90 درجه از قابلیتهای دیگر سنسور سوپریما است. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت دارای راه های ارتباطی مانند USB هستند. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در صفحه اصلی دارای سربرگ های عملیات دستگاه، اطلاعات پایه، مدیریت کاربران، مدیریت مهمان، کنترل دسترسی Virdi و تنظیمات نمایشی است.

سامانه حضور و غیاب آنلاین به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت تحت وب طراحی شده است. تکنولوژی های مختلفی برای تشخیص اثر انگشت در مدل های مختلف دستگاه های اسکنر به کار می رود که میزان توانمندی و کارایی دستگاه را نشان می دهد. تعداد اطلاعاتی که دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند در خود ذخیره کنند در دستگاه های مختلف متفاوت است. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. بعضی از مدل های اسکنر اثر انگشت برای افزایش سرعت عملکرد می توانند به طور همزمان دو یا تعداد بیشتری اثر انگشت را شناسایی کنند. امروزه پیدا کردن یک روش آسان و مطمئن برای انتقال وجه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده. در صورتی که در شرکت یا اداره شما این مساله مهم است حتما هنگام خرید و انتخاب اسکنر به آن دقت کنید.

پیش از انتخاب اپها، آنها را در دستگاه هوشمند خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازهایتان را برطرف میکنند. اولین مورد استخراج و انتخاب ویژگی ها و مرحله دوم طبقه بندی خصوصیات است. این دستگاه ها می توانند یکی از این ویژگی ها و یا چند تا از آن ها را همزمان داشته باشند؛ مثلا دستگاه حضور و غیاب ZKT مدل G3 قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را دارد. در این شرایط افراد نیازی ندارند چند دقیقه برای ثبت ساعت ورود و یا خروج خود در صف منتظر بمانند و در زمان کوتاهی می توانند وارد اداره یا شرکت خود شوند. در اینترنت شما می توانید بسیاری از برنامه های مشابه را پیدا کنید، هر کدام از آنها به نوعی متفاوت از دیگران است. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. اسکنرهای اثر انگشت دارای سیستم های عامل مختلف و پردازشگرهای دقیق هستند که در ابتدا اطلاعات هر فرد با هر اثر انگشت را در خود ذخیره می کند. اسکنر اثر انگشت امکان خطا در شناسای افراد و تاریخ زمان دقیق حضور و غیاب را به صفر رسانده و در زمان نیز صرفه جویی می کند.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

يکشنبه 29 / 4 / 1399 - 6:00 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 323


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

شنبه 28 / 4 / 1399 - 1:17 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 288

دستگاه ساعت زنی با دوسنسور اثر انگشت مدل MD-1001

 

همچنین انواع فرمهای کنترل تردد، از نرم افزار فرمساز و مدیریت گردش کار پیوست پس از طی فرآیند تایید و تکمیل در نرم افزار حضور و غیاب ثبت می گردند . پس بدون سنسور مربوطه چگونه عمل خواهد کرد؟ بعد روی Trusted Face تپ کنید و مراحل مربوطه را دنبال کنید. سپس به کمک الگوریتم های مربوطه مشخص می کند که چشم ها به کدام سمت نگاه می کنند و یا دهان باز است یا بسته و در کل موارد این چنینی را تشخیص می دهد. همانطور که کارتهای بدون تماس، کارتهای مقوایی و بارکدی را به گوشه راندند و همانگونه که اثر انگشت، کارتهای بدون تماس را از دور خارج کردند، تشخیص چهره نیز اثرانگشت را تحت شعاع قرار خواهد داد. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Leaing دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد.




     
  • 3- سنسور نوری (Optical)



  •  
  • درگاه RS232 / RS485



  •  
  • 6دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۱۵ کاربر مدل AT480-15



  •  
  • ارسال پیامک به والدین غایبین



  •  
  • نرم افزار حضور و غیاب



  •  
  • دستگاه کیسه پر کن یا پکر



  •  
  • (پارامترهای رفتاری)



  •  


 

اما Face Detection یا بهتر بگوییم شناسایی چهره، دارای عملکرد هوشمندانه و پیشرفته تری است و امکان تشخیص چهره های مختلف در آن امکان پذیر است. برترین برندهای خارجی در این حوزه دو برند کره ای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) است. این نرم افزار در 15 ثانیه هر چند تا دانش آموز که دارید رو از پشتیبان برنامه آموزش و پرورش میگیره و با دقت تمام در تلفن گویا میچیند و ثبت میکند .دیگه چی بهتر از این میشه ؟ • تمایز: هر دو نفر باید به اندازه کافی ا ز نظر آن مشخصه بیومتریکی تفاوت داشته باشند. اکثریت مردم برای بهره گیری از Face ID یا فیلتر های اینستاگرام مشکلی با سیستم تشخیص چهره ندارند ولی ممکن است این تکنولوژی جدید کمی ترسناک به نظر برسد. می تواند در سیستم شناسایی / تشخیص چهره ثبت نام از داده های ثبت شده در گذشته ثبت شده است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است.

به طور مثال دستگاه حضورغیاب از پورت های مختلفی مانند usb، وب سرویس در صورت انتخاب مشتری و همچنین وای فای دار نام برد. یکی از موارد مهم و موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب ، حافظه آن می باشد. کارتهای بدون تماس هوشمند، مجهز به چیپ حافظه قابل خواندن و نوشتن بوده و از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردارند. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. اگر شما با برنامه های قفل چهره اندروید بیشتری آشنایی دارید و یا تجربه استفاده از این گونه برنامه ها را دارید می توانید تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در بسیاری از مجموعه ها و سازمان ها و اماکن فرهنگی و ورزشی کاربرد دارد. با استفاده از سخت افزار قدرتمند و الگوریتم پیچیده شناسایی اثر انگشت این دستگاه قادر به شناسایی تا 20.000 اثرانگشت در ثانیه است . چهره خوانی : چـهره خـوانـی به این مـعـنـا است که شما فـقــط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خـصـوصـیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید.

یکی از دوستان من، پوست تیره دارد و نمی داند که لیزر جنتل مکس پرو برای او هم جواب می دهد یا خیر؟ با یک تصویر صاف، کامپیوتر می تواند به عنوان مثال فاصله دهان شما را از سایر المان های صورت بسنجد، ولی نمی تواند طول بینی یا پیشانی شما را اندازه گیری کند؛ به همین دلیل امنیت آنها پایین است. باید توجه داشت این دستگاه قابلیت استفاده در محیط های داخلی است و نباید جلوی نور آفتاب قرار گیرد و همچنین با کمترین تاخیر که افراد در مقابل دوربین قرار میگیرند شناسایی خواهند شد . به صورت آنلاین تردد افراد را ثبت کرده و در هر لحظه وضعیت کاری کارمندان رو مشخص می نماید. قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. این دستگاه از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند .سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سریعتر می باشد .

تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب ، رشد بسیار زیادی داشته است. برنامه IObit Applock به تازگی قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمایش را برای محافت از حریم خصوصی اضافه کرده است. این به دیتابیس اضافه می شود و هر زمان که اسکن انجام شود برای مقایسه استفاده می شود. برای این کار می توانید از اعضای خانواده بخواهید در جلوی دوربین بایستند یا تصاویر آن را به صورت دستی به پایگاه داده اضافه کنید. اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. بازشناخت چهره امروزه توسط سیستم های کامپیوتری انجام می شود که معمولا با عنوان شناسایی چهره و یا بازشناخت چهره بیان میگردد. به گزارش گروه اقتصاد بینالملل فارس، رویترز مدعی شد یک خبرگزاری عراقی اعلام کرده است عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران را به عنوان یک اقدام حفاظتی در برابر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورده است.

چهره شما کلید باز کردن قفل موبایل است. شما می توانید از برنامه FaceLock برای قفل کردن برنامه ها، قفل کردن گالری، قفل کردن واتس آپ و فیس بوک خود استفاده کند تا هیچ کس نتواند در این برنامه های شما جاسوسی کند. مدیران می توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصی ، ترددهای ناقص ، ماموریت و غیره را داده و سپس سیستم حقوق و دستمزد فیش ماهانه را صادر کند. که از جمله آن مشخص کردن اجزاء چشم و تعیین حالت و موقعیت آنها می باشد. با توجه به اینکه بازار این دستگاهها بسیار وسیع است، عملاً شناخت همه آنها غیر ممکن است و تنها میتوانید چند برند معروف را شناسایی کرد. البته این موضوع به دلیل امنیت و دقت بالای آنها نیست، بلکه به خاطر سادگی آن است. اگر سرويسهاي اياب و ذهاب خارج شركت كه كاركنان را براي شيفتهاي مختلف به شركت ميآورند، به اين برچسبها مجهز شوند، ورود و خروج و حتي تاخير آنها ثبت ميشود. همچنين علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و يا تاخير به موبايل والدين، گزارش حضور و غياب فرزندان از طريق نرم افزار اندرويد نصب شده بر روي موبايل والدين نيز قابل دريافت مي باشد. • امكان دريافت احكام روزانه از سيستم پرسنلي. • تقلب: که نشان میدهد به چه راحتی افراد میتوانند به جعل مشخصه مورد نظر بپردازند. طول عمر این دستگاه ها به دلیل عدم تماس افراد به صورت مستقیم با دستگاه افزایش می یابد. یک چیزی تو مایه های حاضر زدن ها به جای هم در سر کلاس های درس!

معرفی دستگاه حضور غیاب
دستگاه حضور و غياب ، دستگاهی است که برای کنترل تردد کارمندان یک سازمان از آن استفاده می‌شود.
به وسیله‌ی دستگاه حضور غیاب، ساعات ورود و خروج کارمندان ثبت می‌شود و مدیر می‌تواند وضعیت مرخصی و اضافه کار آن‌ها را کنترل کند.
علاوه بر تمامی موارد بالا، دستگاه حضور غیاب حقوق کارمندان را هم بدون هیچ اشتباه و صرف هزینه‌ی اضافی محاسبه می‌کند.
پس دستگاه حضور غیاب می‌تواند بسیار برای سازمان شما مفید باشد و منافع بسیاری را برای سازمان شما به همراه بیاورد.
حالا همین دستگاه حضور غیاب عجیب و مفید، انواع مختلفی دارد که شما بسته به نوع کاربری سازمان و به تناسب نیازتان، باید یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کنید.
در ادامه به طور خلاصه انواع دستگاه حضور غیاب را به همراه مزایا و معایب هر کدام به شما معرفی می‌کنیم.
فروش دستگاه حضور و غیاب

منبع: تابناک

https://www.tabnak.ir/fa/news/990483/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%D9%8A%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

 


برچسب‌ها : دستگاه حضوز و غیاب, دستگاه ساعت زنی,دستگاه اثرانگشتی,

چهارشنبه 25 / 4 / 1399 - 1:19 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 283

میتواند از طریق دستگاه و یا بصورت دستی ثبت گردد.دستگاههای حضور و غیاب به سه نوع انگشتی ،کارتی و تشخیص چهره تقسیم میگردد. تمامی درخواست ها و پاسخ ها علاوه بر به کارگیری پروتکل امن SSL برای هر مشتری به صورت جدا و با کلید مخصوص هر مشتری رمز نگاری میگردد. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. انتقال فنآوري و توسعه كارتخوانهاي بدون تماس كه بر اساس فرآيند تكنولوژي RFID به توليد ميرسد ، كاربردهاي متنوعتري را امكانپذير ميسازد كه هم اكنون عرضه محصولات جديدي را در اين زمينه شاهد ميباشيم . انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ کارتهای 13 بانک (آینده، ملی، کشاورزی، انصار، پست بانک، سرمایه، شهر، ایران زمین، پاسارگاد، دی، سامان، پارسیان و حکمت) به کارت تمامی بانکهای عضو شتاب امکانپذیر میباشد. برای مثال کارت جدید مارسلو از پست دفاع چپ به پست هافبک تغییر پیدا کرده است. ساعت DZ09 Smartwatch مدتی است که روانه بازار شده و با توجه به قیمتی که دارد، طرفداران زیادی را پیدا کرده است. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. به گزارش جام نیوز، آیا ویروس کرونا با لمس سطوحی مثل دستگیره درها هم منتقل میشود و ویروس بر چنین سطوحی چقدر باقی میماند؟

 

همچنین امکان سازگاری با تمامی سستم های ویندوز را دارد که باعث می شود اطلاعات مورد نیاز شما در مدت زمان کوتاهی به وسیله کنترل از راه دور به کامپیوتر منتقل شود. با قراردادن کارت بانکی در جلوی دوربین تلفن همراه یا تبلت اطلاعات آن کارت را به صورت خودکار به همراه کارت منتقل نمایید. همراه کارت علاوهبر پشتیبانی از تلفنهای همراه هوشمند و تبلت با سیستم عاملهای Android و IOS قابل استفاده بر روی ساعتهای هوشمند نیز میباشد. این برنامه همچنین از قفل چهره پشتیبانی می کند و دارای میانگین رتبه ۴٫۵ است و از ۱۳ زبان پشتیبانی می کند. هکر برای دسترسی به برنامه مدیریت پسورد، میتوانست به سادگی استفاده از اسکنر اثر انگشت را کنار گذاشته و از پسورد متنی دستگاه استفاده کند. کارکنان می توانند تلفن همراه خود را با ساعت این برنامه هماهنگ کنند. قیمت فروش و خرید بهترین و ارزانترین دستگاه حضور و غیاب و ساعت زنی افراد و کارکنان با قابلیت تشخیص چهره ثبت اثر انگشتی کارتخوان.

 

اما اگر دستگاه حضور و غیاب این امکان را به مدیران بدهد که اطلاعات به شکل مستقیم در مورد نرم افزار ارزشیابی کارکنان شوند، طبیعتاً قیمت دستگاه حضور و غیاب برای آنها نیز مقرون به صرفه خواهد بود. اما با توجه به مزایایی که در پی دارد، این زمان و هزینه اولیه به صرفه می باشد. درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟ یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. دنبال یه ساعت هوشمند دوربین دار (با یه کیفیت نسبتاخوب)، دارای GPS ، قابلیت پاسخگویی تماس، سیمکارت خور، اتصال به اندروید و رم خور و گام شمار و اون چند تا قابلیت کنترل سلامت رو داشته باشه.

  • چه کسی هستید
  • مدیریت مبتنی بر بارکد
  • شکستن و سوختن صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب
  • D. Maltoni, D. Maio, A.K. Jain, S. Prabhakar
  • ساختار ماژولار
  • پیام تایید ثبت نام
  • دستگاه های حضور و غیاب با دوربین هوشمند

این ساعت مچی هوشمند، سیمکارتخور است و به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با کیفیت مجهز شده است. این دوربین ها به صورت هوشمند می باشند و می توانند تصاویر افراد را حتی با عینک یا ریش نیز در حافظه خود نگه دارند. DZ09 از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. علاوه بر همه این قابلیتهای خاص پشتیبانی از بلوتوث ۲.۳ و مولتی تاچ است. علاوه بر این هیچ یک از دفاتر دیگر حق تغییر این اطلاعات را ندارند. شرکتهایی که شبکهی ارتباطی بین دفاتر مختلفشان وجود ندارد و همچنین به دلایل امنیتی ایجاد چنین شبکهای امکانپذیر نیست. با استفاده از اسکنر انگشت آیفون یا آیپد میتوانید فرآیند تایید هویت و عبور از قفلهای امنیتی را به سادگی و تنها با قرار دادن انگشت خود بر روی اسکنر یا همان تا آیدی پشت سر بگذارید. با اینکه این شیوه کار شما را بسیار راحت می کند ولی کارایی آن بستگی شدیدی به این دارد که نرم افزار مورد نظر از چه میزان امنیتی برخوردار است. کاربر گرامی در 15 روز گذشته هیچ فروشگاهی روی کالای نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر نسخه Professional قیمت گذاری نکرده است.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 24 / 4 / 1399 - 6:57 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 268

همچنین بر خلاف آلت تناسلی، کلیتوریس تقریبا کاملا داخلی است و اسپونژیوم کروی ندارد و یا مجرای ادرار را تشکیل نمی دهد. در اکثر موارد با اولین ورود آلت مردانه به داخل واژن این پرده پاره میشود و برای همیشه از خروجی واژن کنار میرود. Jouey یکی از بهترین اپلیکیشنها برای محافظت امن از رویدادهای شخصی روی گوشیهای اندرویدی است. در ادامه فهرست دستگاههای حضور و غیاب به همراه مشخصات فنی ، تصاویر، نقشه ارتباط و کاتالوگ هر دستگاه حضور و غیاب ارائه شده است. پس از ثبت اثر انگشت در حافظهی انواع دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، کارمند هربار که برای ورود یا خروج اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند؛ دستگاه این اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت میدهد. پس از این مرحله، نوبت خرید دستگاه حضور و غیاب از روی اثر انگشت است. پس از انجام تنظیمات، میتوانید با استفاده از گزینهی Add another، اثر انگشت سایر کاربران را نیز به سیستم اضافه کنید. دانلود ویدئو- حسگرهای بدون تماس شرکت تراستوان (Trustone) یکی دیگر از فناوریهای جذاب حوزهی زیستسنجشی محسوب میشوند؛ این حسگرها بسیار سریع هستند و آلودگی باقیمانده از انگشت کاربران روی سطح اسکنر، عملکرد آنها را به هیچ وجه مختل نمیکند.

 

این محصول برای استفاده در شرکت ها و ادارات طراحی و تولید شده است که با استفاده از آن ها می توان به دقت ساعات ورود و خروج کارمندان را کنترل نمود. همچنین عملیات آن برای اشخاص ساده بوده و کاملاً پذیرفتنی است. همچنین دستگاه کارت زنی به شما گزارش های لازم برای میزان حقوق را می دهد. به علاوه می توان میزان حساسیت سنسور آن را نیز کنترل کرد. همچنین این محصول از صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی با منوی فارسی بهره می برد که می تواند عکس پرسنل و نام آن ها را نیز به فارسی نمایش دهد. بهره جستند که امکان هرگونه تقلب را از بین می برد وسهولت بیشتری برای استفاده کنندگان به همراه داشت. به این ترتیب محاسبه حقوق و دستمزد برای کارکنان یک مجموعه (به خصوص نیرو های نیمه وقت یا پاره وقت) به سادگی امکان پذیر شد. هنگامی که شرکت ها در حال تلاش برای رشد سریع و نوآوری کسب و کار خود هستند هوشمندانه ترین روش برای کنترل حضورو غیاب کارکنان استفاده از نرم افزار حضورغیاب آنلاین می باشد.

 

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. دخالت افراد غیرمسئول را به حداقل میرساند! 7. امنیت کلی این سیستم، آیا حریم خصوصی افراد حفظ می شود؟ 3. الزامات محیطی، آیا اسکنر اثر انگشت در محیط کاری شما به خوبی کار می کند؟ جاجایی پرسنل را از طریق Geo-Location و Geo-Fencing مانیتور کند. در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمیتوانید حضور شخص دیگری به غیر از خودتان را ثبت کنید؛ زیرا باید اثر انگشت او را به همراه داشته باشید که این کار عملا غیر ممکن است. در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمیتوانید الگوی اثر انگشت را حدس بزنید و به جای کس دیگری، حضور شخص را وارد کنید. نکته مهم : برای نصب و استفاده از قابلیت های نسخه تحت ویندوز نرم افزار حضور و غیاب حتما باید دستگاه ساعت زنی و حضور و غیاب (از جمله تشخیص چهره، اثر انگشتی و یا حتی کارتی) تهیه شود. حتما میدانید علاوهبر گوشیها، برخی از لپتاپها هم مجهز به حسگر اثر انگشت هستند. شرکت آیتی بیومتریک (ITBiometrics) در سال گذشتهی میلادی کیف پولی برای نگهداری از رمزارزهای دیجیتالی عرضه کرد که مجهز به حسگر اثر انگشت است.

  • دارای تکنولوژی ROI ,BLC ,ELS ,3D-DNR
  • 2- انجام عملیات حضور و غیاب
  • طبقه بندی مشخصات کالا و قطعات در انبارهای متعدد
  • سیستم خود را reset تمایید

کاربران لپتاپهای مجهز به حسگر اثر انگشت میتوانند با اسکن اثر انگشت خود و ذخیرهی آن، بهراحتی و بدون نیاز به واردکردن رمزعبور وارد حسابکاربری خود در سایتهای مختلف شوند. برای انجام این کار، از گزینه مدیریت حضور و غیاب پالیز، مدیریت کاربران را انتخاب می نماییم. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چیست؟ روش های ثبت ورود و یا خروج از شرکت با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب معمولا در چندین دسته جای می گیرد. اما در سایر دستگاهها، نظیر دستگاه حضور و غیاب کارتی، میتوانید علاوه بر خودتان حضور چندین شخص دیگر را هم با به همراه داشتن کارت آنان بزنید. با استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما میتوانید ویژگیهای بیومتریک هر شخص را به صورت مجزا در سیستم حضور و غیاب ثبت کنید. پورت ارتباطی که میخواهید با دستگاه حضور و غیاب ارتباط برقرار کنید، باید روی کامپیوتر موجود باشد. در این مرحله باید مواردی را در نظر بگیرید و به مقایسه برندهای موجود در بازار بپردازید.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 24 / 4 / 1399 - 5:37 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 238

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در تهران با ما تماس بگیرید. این نرم افزار مختص خریداران دستگاه های حضور و غیاب از دیاکالا است و کاملا رایگان می باشد و هزینه ای که دریافت می گردد بابت پست سی دی نرم افزار به آدرس مشتری است. علاوه بر این، زمان دقیق کارکرد کارکنان جهت محاسبه دقیق حقوق و اطلاع از ارزشی که کارکنان برای کارشان قائل بوده اند. در زمان خرید دستگاهها حتما به ظرفیت و سرعت عملکرد دستگاه توجه کنید. همکاران ما شما را در جریان آخرین قیمت های و موجودی دستگاه های حضور و غیاب خواهند گذاشت . امیدوارم این مطلب نیز برای شما مفید واقع شود و با بکار گیری این موارد به پیشرفت روز افزون مجموعه و شرکت خود کمک کنید. در دنیای امروز ، مدیریت یک علم رو به رشد به شمار می رود که نیاز به یاد گیری می باشد. در دستگاه های اسکنر اثر انگشت سنسور تشخیص یکی از مهم ترین اجزای دستگاه به شمار می رود.

  • نمایش شماره فرد تماس گیرنده
  • Subscribe with Email
  • تشخيص كاربر با لمس سنسور در كمتر از 1 ثانيه
  • دوربین مدار بسته Nest Hello
  • 4 روز پیش
  • درخواست دادهها
  • 3- اضافه کردن کارت با فناوری OCR

سنسور اثر انگشت قوی این دستگاه، دو هزار اثر انگشت را ذخیره نموده و خود دستگاه می تواند هزار چهره را در حافظه خود نگهداری کند. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین تهران ارائه دهند. دقت نمایید که عدم ارائه راهنماهای آموزشی به معنی وابستگی دائمی شما به فروشنده و هزینه های آن خواهد بود. در این مقاله سعی ما بر این بود تا به معرفی انواع این دستگاهها بپردازیم. اما جاعلان و هکرها روش بهتری برای تقلب در تشخیص چهره یافتند که آن هم استفاده از ویدیوی ضبط شده از فرد موردنظر بود! تشخیص چهره یا سنسور اثر انگشت ؟ مجهز به ماژول کارت بدون تماس و سنسور اثر انگشت .

و اگر معاملین به فرض موکلین چند نفر بودند و یا شرکتی با دونفر مدیر بودند ، آیا باید همزمان و بلافاصله بعد از یکتا اثر انگشت همه اشخاص اسکن شود ؟ در واقع با اینکه مدل اول کارآیی های زیادی دارد، اما تنها برای سازمانی مناسب است که کمتر از ۱۰۰۰ نفر پرسنل داشته باشد و در سازمان های بزرگتر عملا غیرقابل استفاده است. اندازه مناسب دستگاه، آن را برای نصب در محیط های اداری و روی گیت تردد مناسب کرده است. با توجه به آنچه تا اینجا گفته شد و مشابه بودن نقش اصلی دستگاه های حضور و غیاب، انتخاب نرم افزاری مناسب و منطبق با نیازهای مجموعه و همچنین خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده، ارجحیت می یابد. محتوای آموزشی کامل و همچنین امکان ارائه جلسات آموزشی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. شهر تهران پایتخت کشور ایران نیز بهشمار میرود. تِهْران (دربارهٔ این پرونده آوا راهنما·اطلاعات) بزرگترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است.

استان تهران به مرکزیت شهر تهران، با وسعتی حدود ۱۲٬۹۸۱ کیلومتر مربّع، بین ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجهٔ عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجهٔ طول شرقی واقع شدهاست. جمعیّت شهر تهران طبق سرشماری سال (۱۳۹۵) بالغ بر ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ نفر و مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربّع است؛ بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت و بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان بهشمار میآید. جمعیت این استان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر بودهاست که ۱۲٬۴۵۲٬۲۳۰ در نفاط شهری و ۸۱۴٬۶۹۸ در نقاط روستایی ساکن هستند. با جرات می توان گفت که تمامی سازمان هایی که بالای 10 نفر کارمند دارند از سیستم ها و دستگاه های حضور و غیاب استفاده می کنند. سعی در گمراه نمودن مشتریان دارند. شما می توانید لیست مشتریان ما را از واحد فروش دریافت کرده و قبل از خرید دستگاه مورد نظر خود، با کارشناسان ما مشورت نمایید. تمام انتظارات شما در این نرم افزار گنجانده شده است و دیگر نگران کمی امکانات و قابلیتها را نداشته باشید .


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 24 / 4 / 1399 - 2:11 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 315

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. اخیراً برد اسمیت، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت مقالهای را در مورد فرصتها و چالشهای فناوری تشخیص چهره و مسیر آیندهی این صنعت نوشته است. این برنامه در اوایل سال 2018 به صورت آزمایشی و به دنبال یک رشته بررسیهای قابل توجه در مبارزه با تروریسم آغاز شد تا محدودیتهای توانایی فناوری اف.بی.آی را محک بزند. در جلسه اخیر در دفاتر Megvii، (یکی از پیشگامان هوش مصنوعی پیشرو و یکی از ارائه دهنده اصلی فناوری تشخیص چهره توسط پلیس چین)، Xie Yinan، در دیدار با معاون رئیس جمهور این شرکت. الگوی کاری مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نمایید. در حال حاضر برندی که مورد تایید اکثر کلینیک های امریکایی به ویژه کلینیک Epione واقع در بورلی هیلز امریکا هست، برند کندلا می باشد. به عنوان مثال : برای معرفی گوشی موبایل با زدن دکمه جدید در قسمت نام کالا » نام برند و در قسمت نوع کالا » مدل گوشی را وارد میکنیم . برای تخصیص الگوی کاری، در پانل سمت راست فرم، بر دکمه «جدید» کلیک نمایید.

گزارش گیری : در این قسمت پس از گشت زنی نگهبانان از طریق نرم افزار اطلاعات موجو در دستگاه گشت زنی را بر روی نرم افزر تخلیه می نماییم. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. بعد از آن، هر بار برای شناخت فرد در چهره اش به دنبال این روابط و مناطق می گردد و آن را تطبیق می دهد. یک ویژگی منحصر به فرد نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن این است که نیاز به نصب هیچ گونه دیتابیسی از جمله sqlserver ندارد و برای ذخیره اطلاعات و داده های خود از پایگاه داده Access استفاده می کند. رایگان. نصب و راه اندازی و آموزش. درهنگام نصب این دستگاه ها برای هرفرد یک اثر انگشت مشخص ثبت میگردد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. اگر می خواهید از رایانه خود محافظت کنید، اما شما خیلی تنبل هستید تا به یاد داشته باشید و هر زمانی که وارد سیستم شوید وارد شوید، سپس به نرم افزار تشخیص چهره توجه کنید.

 

مدرسه هوشمند : قیمتهای تعاونی - بیش از 400 قابلیت را یکجا داشته باشید . پنل تحت وب) به بازار در طول مدت بیش از 10 سال, در پی اعلام نیاز مشتریان دیرینه خود در سال 1391 اقدام به عرضه نرمافزار اطلس حضور و غیاب نمود است. لازم به ذکر است که «روز کاری» در الگوی کاری دوره ای، برخلاف الگوی هفتگی، محدوده ای بیش از یک روز تقویمی را دربرمی گیرد. جهت تعریف الگوی کاری دوره ای در یخش «طول دوره الگوی کاری»، گزینه «دوره ای» را انتخاب نمایید. … اتوماسیون کنترل تردد و انواع دستگاه ورود و خروج هوشمند جهت ثبت و کنترل ورود و خروج. 12 فوریه 2018 … ثبت ورود و خروج کارکنان. پس از تعیین بازه های کاری و ثبت آن، الگوی کاری دوره ای به صورت شکل 16 نمایش داده می شود. در این قسمت صرفا تاریخ شروع، تاریخ پایان (در تخصیص الگوی کاری موقت)، آفست الگوی کاری دوره ای قابل ویرایش می باشد.

 



     
  1. 3- استفاده از برنامه ip scanner


  2.  
  3. دستگاه به صورت هوشمند تخطی را هشدار می دهد


  4.  
  5. 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.33140 بازدید


  6.  
  7. عملیات حرارتی


  8.  

 

 

در این مطلب به چگونگی تشخیص لبخند در چهره و در واقع تشخیص شادی در تصاویر با استفاده از «زبان برنامهنویسی پایتون» (Python Programming Language) پرداخته شده است. سابقه تخصیص یک الگوی کاری در «لیست الگوهای کاری» از ستون «تعداد گروه کاری» یا «تعداد کارکنان» که در حال حاضر از الگوی کاری استفاده می کنند، مشخص می گردد. با کلیک دکمه «ثبت»، در صورت معتبر بودن اطلاعات وارد شده، الگوی کاری جدید ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» بازمی گردیم. با کلیک بر دکمه «ثبت» اطلاعات روز کاری ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» و پیش نمایش محدوده تعیین شده به صورت شکل 12 بازمی گردیم. نکته اصلی این است که امروزه تقریبا اکثر شرکت های تولیدکننده دستگاه حضور و غیاب به تکنولوژی خاصی دست یافته اند که هیچکدام از روش های جعل و کپی اثر انگشت بر روی آن ها اثر ندارد. این اپها به ویژه زمانی که کارمندان به نرمافزار حضور و غیاب دسترسی ندارند مزیت بزرگی محسوب میشوند. کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. در این فرم، روز کاری مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نمایید.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 24 / 4 / 1399 - 12:13 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 283

۱۴- بازخوانی اطلاعات دستگاه تردد در واحدها معمولاً چه موقع هایی انجام می شود؟ یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در این مطلب برای شما معرفی می کنیم قابلیت تشخیص چهره در دوربین مدار بسته می باشد. اگر در هر جای از حیطه زیر پوشش، خطایی مشاهده شود دستگاه با اعلام هشدار مسئولین را آگاه می کند. در صورت تعویض کارت اطلاعات قابل مشاهده نیست با کارشناس منابع انسانی مذاکره نمایید تا دسترسی شما را اصلاح نماید. براساس مطالب بالا دستگاه کنترل تردد، دستگاهی است که وظیفه مدیریت و کنترل تردد انسانی (یا خودرو) را در یک منطقه برعهده دارد. اما اگر یک شرکت برای محصولات خود از سیستمهایی مانند، اسکن مشخصات بیومتریک، اسکن کارت تردد، دوربین مداربسته، و سایر ویژگیهای احراز هویت استفاده کند، قیمت این سخت افزارها در مجموع به قیمت دستگاه حضور و غیاب افزوده خواهد شد. بله: تست ارتباط برقرار می باشد و دریافت اطلاعات انجام شد. بله: تست ارتباط برقرار میباشد ولی اطلاعات پرسنل قابل مشاهده نیست پس به راهبر سیستم جهت بررسی تست ارتباط با دستگاه مرکزی اطلاع دهید.

۲- در صورتی که پس از ورود به سامانه اطلاعات تردد مشاهده نشد چه کار باید کرد؟ ۱۷- اطلاعات تردد کاربران در سیستم مشاهده نمی شود؟ ۸- کارت ماموریت روی سیستم کار نمی کند چه کار باید انجام داد؟ لطفاً شماره دستگاه تردد واحد به همراه شماره کارت ماموریت را اعلام نمایید تا مجدداً تنظیم شود. لطفاً شماره دستگاه تردد واحد به همراه شماره کارت مرخصی را اعلام نمایید تا مجدداً تنظیم شود. به عقیده توسعه دهنده قابلیت تشخیص چهره ایفون ایکس ، این ویژگی، قابلیتی است که به زودی در همه تلفن های همراه دنیا شاهد آن خواهیم بود و روز به روز باید شاهد بهتر شدن آن باشیم. از یکی بود رنج ip و gateway تعریف شده بر روی دستگاه و برنامه حضور و غیاب مطمئن شوید. تا رنج ip روی دستگاه حضور و غیاب و همچنین سوئیچ مربوطه بررسی نمایند تا مشکل برطرف شود. باید درخواست خود را به مسئول حضور و غیاب خود ارائه دهید تا ایشان مورد را بررسی نمایند و جهت اصلاح تردد ناقص باید نامه رسمی از واحد مربوطه به اداره منابع انسانی ارسال گردد.

جهت ریست نمودن یوزر و پسورد لطفاً با کارشناس منابع انسانی مذاکره نمایید دسترسی ها به آن واحد واگذار شده است. و همچنین می توان از همین دستگاه کنترل تردد جهت مدیریت دسترسی به سایر سرویس های عمومی نظیر خدمات عمومی، کاربردهای مالی و اعتباری، دستگاه های حضور و غیاب و یا رستوران استفاده نمود. در طول یک شیفت کاری حداکثر سه ساعت که شامل ساعت ناهار و کسر کار مجاز نیز می گردد.به عبارت دیگر مجموعاً فرد بیشتر از سه ساعت نیاید در واحد حضور نداشته باشد. این دوربین از ماژول های تشخیص چهره و الگوریتم های پیشرفته ای جهت تشخیص در مسافت های دور، استفاده کرده و حتی با استفاده ازIR Lamp براحتی می تواند روز یا شب بودن را تشخیص دهد. این دستگاه شامل ۱۲ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. با این حال واضح است که راه کار حل این مشکلات استفاده از تصویر برداری سه بعدی است. بعد از این برنامه مدیر را اجرا کنید تا بانک اطلاعاتی ساخته شود و پس از چند ثانیه دوباره برنامه مدیر را باز کنید.



     
  • 5 ساعت پیش


  •  
  • 5 * 140.6 * 185.2 میلی متر (طول ، عرض ، ضخامت) <--307


  •  
  • 2- شخم زدن تصاویر غیر ایمن ذخیره شده روی حافظه


  •  
  • قیمت دستگاه حضور و غیاب


  •  
  • مجهز به دوربین 480*640 پیکسل


  •  

 

 

به شکلی که بیان داشتیم، قادر میشوید تا اثر انگشت های ثبت شده برای آیفون خود را نامگذاری و نسبت به یکدیگر متمایز کنید. ساختار دستگاه: چگونگی قرار گرفتن درب ها کنار یکدیگر و چگونگی شبکه شدن آنها با در نظر گرفتن فواصل. اگر پیغام Time out داد باید شبکه داخلی واحد را بررسی نمایید تا مشکل برطرف گردد. ۹- کارت مرخصی روی سیستم کار نمی کند چه کار باید انجام داد؟ ۱۳- ساعت دستگاه تردد تنظیم نمی باشد چه اقدامی باید انجام داد؟ شما نیاز به پیگیری و ردیابی چه تعداد کارمندی را دارید؟ نرم افزار حضور و غیاب رایگان فراتکنو محدودیتی در تعداد تعریف شیفت و کارمند ندارد و شما هر تعداد پرسنل و الگوی اداری ثابت را می توانید روی آن تعریف کنید. قیمت نسخه یک ماهه: رایگان قیمت نسخه دائمی: 39 هزار تومان … نرم افزار حضور و غیاب برای ثبت ورود و خروج کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها طراحی شده است. سیستم حضور غیاب مزایای بسیاری در اختیار سازمان ها قرار می دهد که به عنوان یک کارفرما قادر به کنترل کامل کارکنان خود می باشند.

اکسس کنترل سیماران برای تکمیل امنیت هرچه بیشتر در ساختمان به کار می روند. اگر قصد خرید اکسس کنترل سیماران را دارید یا می خواهید از قیمت اکسس کنترل سیماران اطلاع یابید، با همکاران ما در فروشگاه دی سی ای کالا تماس بگیرید تا برای انتخاب آن شما را راهنمایی کنند. دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی F22 بر پایه اثر انگشت و کارت بدون تماس است و امکاناتی همچون سنسور اثر انگشت ضد تقلب این دستگاه را منحصربفرد ساخته است. 1. جهت تعریف پرسنل از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید. 1. از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید. به طور خلاصه می توان گفت PW1700 یکی از زیباترین دستگاه های موجود در بازار و با کارایی مناسب می باشد. بیشتر دوربینهای مورد استفاده تصاویر را بدون عمق ثبت میکنند و از طرفی تصاویر ذخیره شده در پایگاه دادههای بزرگ عمدتا به صورت دو بعدی هستند.

در این موارد، زن باید قرص هایی برای جلوگیری از رشد جنین مصرف کند یا باید از عمل جراحی برای جلوگیری از پارگی لوله فالوپی استفاده کند. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چه ویژگی هایی دارد؟ ۷- سقف اضافه کار در چه روزی از ماه باید در سیستم تعریف گردد؟ به علاوه می توانید از راهبند ستونی برای شرایطی که نیاز به امنیت بالا دارند، استفاده کنید. با یک دستگاه کنترل دسترسی شما قادرید تمامی رفت و آمدهای انجام شده در حیطه زیر پوشش را در هر زمان دلخواه بررسی کنید. اگر مجبور باشید قفل محدوده دور از دسترسی را کنترل کنید دستگاه این توانایی را به شما می دهد از پایانه مرکزی به صورت کنترل از راه دور فرمان خود را اعمال کنید. همچنین با تغییر کاربران یک بخش، دیگر مجبور به تغییر قفل آن بخش نخواهیم بود. نرم افزار بر روی یک سرور نصب شده و با تغییر در عملکرد یا آپدیت بر روی سرور، تغییرات انجام شده برای همه کاربران در سطح شبکه در دسترس خواهد بود.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 23 / 4 / 1399 - 3:59 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 275

وظیفه آپلود کردن اطلاعات با Nodemcu می باشد، Nodemcu از طریق درگاه سریال اطلاعات را برای آپلود از آردوینو می گیرد و وضعیت آپلود شدن را به آردوینو بر می گرداند. روش ها و آموزش های زیادی هم برای جعل اثر انگشت وجود دارد که با مواد مختلفی مانند بتونه و ژلاتین انجام می ­شود و تنها با یک جستجوی ساده در اینترنت می ­توان به آن ها دست یافت و به هیچ دانش خاصی هم نیاز ندارد. اما شاید بپرسید که اگر چنین باشد، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چه فایده ای خواهد داشت؟ چند سالی میشه که مدیرای سازمان های بزرگ برای جلوگیری از تقلب کارمندها توی ثبت ساعات ورود و خروجشون و صرفه جویی در هزینه های سازمان، از دستگاه های حضور و غیاب استفاده می کنن. خریدن دستگاه حضور و غیاب، یه سرمایه گذاری بلند مدت برای سازمانه که خیلی زود خرج خودشو درمیاره و پولی که برای خریدش صرف شده رو به سازمان برمیگردونه. این نوع دستگاه، دارای عملکرد سريع بوده و قادر است ظرف مدت یک ثانیه، عملیات شناسايي را انجام دهد.

  1. قابلیت به روز رسانی دستگاه توسط نرم افزار و حافظه فلش
  2. نوع عملیات ماشین کاری و تراشکاری
  3. دارای تقویم شمسی با تعطیلات رسمی
  4. داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager

سرزمین دانلود این نرم افزار را به کلیه کاربران ویندوز توصیه می کند. اگر دوربین شما بتواند تصاویر را شناسایی و تجزیه تحلیل کند می تواند به راحتی امنیت شما را تامین کند. اکنون که انواع مختلف دستگاه حضور و غياب پيشرفته در بازار موجودند, مزاياي استفاده از این سیستمها به آسانی و با کمترين هزينه قابل دسترس مدیران است و مزایای آن را در اختیار میران قرار داده میباشد. باید یکي از انواع مختلف دستگاه حضور و غياب را انتخاب، خریداری و در محل مناسب نصب کنید. این برندها برترین برندهای بازار محسوب شده و انواع دستگاه ها با انواع کارآیی های مختلف را دارا هستند. یکی از ویژگی های این برنامه این است که شما می توانید آن را در حالت پنهان اجرا کنید. وجود نرم افزار حضور و غياب در یک مجموعه موجب می شود که نظارت و مديريت کارکنان آن مجموعه به بهترین شکل ممکن اجرا شده و از کم کاری های احتمالی پرسنل کاسته شود. ما کیفیت قیمت دستگاه حضور و غیاب خود را تضمین خواهیم کرد همانطور که مستحضر هستید امر مدیریت نیاز به ابزار دقیق دارد تا با اتوماسیون سازمانی به اهداف و استراتژی های شما کمک شایان داشته باشد. طبیعتاً وقتی بحث ما در مورد دستگاه حضور و غیاب است، یعنی دستگاهی که اطلاعات را میگیرد، آنالیز میکند و با توجه به آنها پاسخ میدهد. الآن خدا ببین چقدر خوشگل کار میکند خدا.

ولی دیگر الآن دیگر این کارتساعتزنی به تو هر روز دارد میگوید، میگوید منظم باش، من با انگیزۀ پولی هم منظم باشی حداقلی برایم کفایت میکند. چون ممکن است نیاز داشته باشی. دستگاه Fara Af390w برای تمامی مشاغل اداری و مشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار، اثر کم رنگ شده باشد و باشگاهها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در یک محیط کاری به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل مدیران بتوانند حقوق و دستمزد پرداخت کنند. کارت غیر مستقیم یا بدون تماس: این کارت ها با موج ها و فرکانس عمل میکنند و تا فاصله ده سانتی از دستگاه نیز عمل میکنند و بدون تماس با دستگاه اطلاعات را ثبت میکنند. تو را میکشاند به حداقلی. بگوید من این را ازش یک شخصیت منظم درست میکنم، هزینههای نظارتیام در درازمدت کاهش پیدا میکند، وقتی که هزینههای نظارتیام کاهش پیدا کرد وجدان کاری این هم افزایش پیدا کرد، چون بهش بگویم ببین رفتارت برایم مهم نیست، خود تو برایم مهم هستی. یک کمی اعتماد میکنی یک کمی ریسک میکند چهار تا خطایش را میپذیرد چهار تا خطایش را ممکن است به یک روشهای دیگری جریمه کند یکجوری که تشویق تنبیه فوری عینی مثل سگ پائولف نباشد که پائولف میخواست سگاش را شرطی بکند چهجوری تربیت میکرد؟ سریع حرکت کن و همه چیز را بشکن به یک شعار در سیلیکون ولی تبدیل شده است؛ اما حرکت سریع فناوری تشخیص چهره میتواند حقوق اولیهی انسانها را بشکند و نقص کند.

سیستم شناسایی چهره یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت یک انسان را بر اساس ویژگیهای فیزیولوژیکی تشخیص و یا تایید مینماید. هر چه تعداد پرسنل و دفاتر یک سازمان و شرکت یا کسب و کاری بالاتر رود؛ اهمیت دستگاه کنترل تردد بیشتر میشود. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن کنترل هوشمند سخت افزارها را بر عهده گرفته، به صورت یکپارچه امنیت سازمان ها را تأمین می کند و سطح دسترسی کارکنان را برای هر درب مدیریت می کند. بد شما برای اینکه رفتارهایش را کنترل بکنی، هزینۀ ادارهات افزایش پیدا میکند. دستگاه قبلی، وارداتی بوده و شرکت تولیدکنندهی آن در خارج از کشور، به دلیل وجود تحریمها، از ارائه دادن قطعه و لوازم یدکی به مشتریان ایرانی خود، خودداری میکند. در سایر سیستم های حضور و غیاب ممکن است گذرواژه را فراموش کنید اما در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شما همیشه اجزای بیومتریک خود را به همراه دارید.

برای آگاهی از نحوه خرید دستگاه های حضور غیاب و قیمت آنها با واحد فروش دنیای پردازش با شماره 84288 - 021 تماس حاصل فرمائید. دستگاه حضور و غیاب اس تی شاین، برای ثبت تصوير شخص استفاده کننده از دستگاه حضور و غياب، دوربین دارد و به UPS داخلي نیز تجهیز میباشد. کیفیت اسکن تصاویر: این موضوع به دوربین به کار رفته در دستگاه و همچنین الگوریتم استفاده شده در نرم افزار دستگاه حضور و غیاب بستگی دارد. ماژول هایی که می تواند در یک دستگاه حضور و غیاب به کار برده شده باشد عبارتند از ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و …. این اطلاعات بصورت جداگانه و یا در کنار هم ، هم برای به خاطر سپردن و هم برای بازشناسی به کار می روند. ضمناً در این روشها، دیگر نیازی به همراه داشتن کارت یا حفظ کردن کلمه عبور وجود ندارد. شناسایی و تطبیق کاربران با استفاده از فناوری تشخیص چهره، اثر انگشت، کلمه عبور یا ترکیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-630 می باشد. اطلاعات واقعی در خصوص پرسنلی که واقعا کار میکنند یا کار نمیکنند به شما بدهد.

مقیاس: از اختلاف فشاری که فرد در هر بار اخذ اثر انگشت به سطح دستگاه یا کاغذ وارد می کند ناشی می شود. نرم افزار موبایلی حضور و غیاب با توجه به فراگیرتر بودن و در دسترس بودن، بسیار سریع تر عمل می کند؛ چراکه موبایل فرد همواره در کنار اوست. سپس اطلاعات ورود و خروج پرسنل، از طريق يکی از روشهای کارتی، اثرانگشت يا شناسايي چهره، بسیار سريعتر و دقیقتر از انتظار شما ذخيره و نگهداري میشوند. ۱۵۰۰ اثرانگشت و ۱۲۰۰ چهره و دوهزار کارت در این مدل قابل ذخیرهسازی هستند. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. ۳- دوام، معیاری برای آن که سنجش شود یک ویژگی چه مدت عمر میکند. بازشناسی هویت افراد با استفاده از تصاویر چهره در مقایسه با سایر مولفههای بیومتریکی دارای مزیت عدم نیاز به همکاری فرد است که آنرا در کاربردهای امنیتی و همچنین تعاملات انسان و کامپیوتر متمایز میکند. ۴٫کاهش تخلفات و سوء استفاده افراد از زیر دست ها خود به هنگام ورود و خروج. اما در اثر انگشتی به دلیل تماس فیزیکی افراد با دستگاه، امکان انتقال بیماری وجود دارد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 23 / 4 / 1399 - 1:52 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 239

 

درون عکسهای گرفته شده از چهره شخص میتوان این نقاط را پیدا کرد. گیت تردد به دستگاه های اکسس کنترل متصل شده و در صورت مجاز بودن شخص به تردد، دستگاه فرمان باز شدن گیت را صادر کرده و گیت اجازه تردد را به اعضاء می دهد. در بالای محل های پارک چراغ هایی برای نشان دادن خالی یا اشغال بودن جای پارک در نظر گرفته شده است که به رانندگان برای یافتن جای پارک کمک میکند. تحت وب بودن نرم افزار حضور و غیاب کسرا آن را به صورت کاملا منعطف درآورده است که می­ تواند برای سازمان های مختلف بسیار سودمند باشد. بسیار بالاست و از دقت بیشتری برخوردار می باشد که این امر از بوجود امدن ترافیک جلوگیری می نماید. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 23 / 4 / 1399 - 12:17 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 287

 

قطعات دستگاه کباب ساز خانگی شاندرمن به راحتی قابل جداسازی هستند و به خوبی شسته می شوند. آدام هاروی، دانشجوی دانشگاه نیویورک کشف کرده که با اجرای برخی طرح های تیره در اطراف چشم ها و روی گونه می توان به خوبی این کار را انجام داد. امروزه صاحبان کسب و کار در سراسر جهان شروع به جایگزینی سیستم های حضور و غیاب قدیمی خود با سیستم های بیومتریک می نمایند. موفقیت در کنکور در همین استفاده از زمان های کوتاه برای یادگیری شروع می شود. کارت خوان بدون تماس از نوع ۱۲۵KHZ می باشد. عملكرد دستگاه كارت خوان بدون تماس به اين صورت است كه هنگامی كه كارت RFID ثبت شده در سيستم و متناظر با كاربر در مقابل دستگاه قرار می گيرد، كاربر شناسايی خواهد شد. اگر با تشخیص چهره در ویندوز 10 مشکل دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا این مشکل را حل کنیم! اگر نیاز داری وب سایتت بهینه بشه کافیه که درخواستش رو توی پارسکدرز ثبت کنی. گزارش گيری از طريق وب سايت،اثرانگشت وکارتخوان،امکان ارتباط با کامپيوتر توسط شبکه، USB,WIFI,GPRS ريال،خاموش کردن لامپ های اتاقرا دارا مي باشد.

 

از طرف دیگر سیستم های داخلی بر روی سرورهای کسب و کار شما ذخیره می گردند. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل های امنیتی مبتنی بر فناوری هستند که با شناخت ویژگی های صورت ، امنیت در محل کار را فراهم می آورند. در دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و یا اثر انگشت بر خلاف سیستم های مبتنی بر کارت، کارمندان نمی توانند به جای شخصی دیگر وارد و یا خارج شوند. در این مقاله، شیوه مبتنی برالگوریتم ژنتیک (GA) برای تشخیص چهره پیشنهاد شده است. تصاویر صورت با وضوح بالا، اسکن چهره سه بعدی و تصاویر عنبیه چشم در آزمایشات مورد استفاده قرار گرفت. در یک شیفت می توان ساعت استراحت مثلا برای ناهار و نماز در نظر گرفت. با استفاده از بخش بازه کاری می توانید الگوی کاری مورد نظر خود را طراحی نموده و پیش نمایش آن را مشاهده نمایید. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی: این دستگاهها از سه طریق اثر انگشت، کد و کارت شناسایی را انجام میدهند. می باشد. در این دستگاه، ثبت تردد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عبور انجام می شود و به دلیل داشتن حافظه بالا قابل استفاده در اماکن پر تردد است .



     
  • گزارش های متنوع (خروجی PDF, TXT,Excel و …)


  •  
  • 0 الی 45 درجه سانتیگراد


  •  
  • محاسبه دقیق حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن


  •  
  • کاهش هشدار های نادرست


  •  
  • تعيين رطوبت نهايي مورد دلخواه


  •  
  • چینش خودکار در صفحه


  •  

 

 

این دستگاه ها شامل : دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و حضور و غیاب اثر انگشتی می باشد. هزینه سیستم های داخلی حضورغیاب شامل خرید نرم افزار، نصب، خرید سرور و تجهیزات جانبی دیگر است و شما دیگر لازم نیست به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت نمایید. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . ویگند ورودی، امکان اتصال به آنتن دور برد یا کارت ریدر را فراهم می کند. همین کارمندان وظیفهشناس عزیز، راههایی هم برای دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پیدا کردهاند. این فناوری میتواند اثر انگشت انگشتان خشک، انگشت کثیف، انگشت مرطوب و انگشتهای زخمی را بگیرد و تصاویر با کیفیت بالا تولید کند. امروزه بسیاری از شرکت های فناوری از جمله اپل، سامسونگ و گوگل برای احراز هویت، احراز هویت بیومتریک همراه با سخت افزار خود را انتخاب کرده اند. ویژگی سیخ های به دست آمده از این دستگاه، یکدست بودن و شکیل بودن آن است. و درصورت مثبت بودن جواب ماژول تصمیمگیری هویت شخص را که بر اساس نتیجه مقایسه ماژول طبقهبندی بوده است را تأیید میکند. نکته هشتم -برای بعضی از افراد شکل و ظاهر دستگاه و شکیل بودن آن مهم است.

نکته دوم - ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. نکته دهم-یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب در نظر بگیرد،گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش و نحوه پشتیبانی شرکت فروشنده است؟ لذا پس از مدتی دستگاه از تکنولوژی روز دنیا عقب میماند و نمیتواند نیازهای مشتری را برآورده کند و خدمات لازم را به آنها ارائه دهد. 14. در این فرم، از لیست روزهای هفته، روز «شنبه» را انتخاب نمایید. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. نکته اول - اگر بدنبال یک دستگاه ارزان قیمت می گردید. در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد.

نکته ششم-در باره نرم افزار حضور و غیاب با دقت بیشتری بررسی کنید. این دستگاه ها هزینه خرید و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه های رمزی و کارتی دارند. همچنین این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق، می توان از آن استفاده کرد. اما در صورت استفاده از نسخه موبایل اتوماسیون حضور و غیاب می­ توان به وضعیت لحظه ای تردد تسلط داشت. این سیستم حضور و غیاب دارای حافظه ی ثبت تردد نامحدود با درگاههای ETHERNET و USB و تغذیه با POE و باطری داخلی و استفاده از کارت SD و امکان پخش صدا میباشد. با توجه به قیمت بالای پرینترهای چاپ کارت امکان خرید برای کلیه ارگانها, سازمانها و شرکتها وجود ندارد چرا که هم تعداد محدود کارتهای مورد نیاز و همچنین قیمت بالای پرینتر این امر را غیر اقتصادی نموده است. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

يکشنبه 22 / 4 / 1399 - 4:52 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 281

لیست قیمت محصولات علف زن برقی ( داس برقی ) به همراه قیمت خرید و فروش علف زن برقی ( داس برقی ) در فروشگاه اینترنتی ایران بوش نمایندگی رسمی بوش و متابو. شرکت حساب تدارک پارسیان نماینده رسمی فروش دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس. تو جمع اگر خالی باشه 24 ساعت حساب میکنه . در ادامه این دستگاه ها اطلاعات را در حافظه ای ذخیره می کنند و در زمان های خاص گزارش گیری، از اطلاعات جمع آوری شده گزارش سازماندهی شده و کاملی ارائه می دهند. دستگاه ارزان قیمت قبلی، جز دستگاههای وارداتی و ارزان بوده، و مدتی است که شرکت وارد کنندهی آن به کلی جمع شده است. • تمایز: هر دو نفر باید به اندازه کافی ا ز نظر آن مشخصه بیومتریکی تفاوت داشته باشند. 9. مراحل 3 تا 8 را برای کلیه پرسنل باید تکرار نمایید. لذا برای تهیهی دستگاه حضور و غیاب نباید به دنبال ارزانترین دستگاه باشید بلکه باید دستگاهی را پیدا کنید که خدمات مطلوب و مورد نیاز شما را ارائه دهد. این دستگاه ها در قرن بیستم بسیار رواج پیدا کردند . تیغه های دستگاه علف علف تراش قطعات فرز برش سنگ زنی ماشین گام های موفقی در عرضه. علف تراش موتوری 4 کاره دوو نوع موتور تک سیلندر دو زمانه قدرت موتور 2.3 اسب بخار نوع سوخت ترکیبی بنزین و روغن.

 

علف زن برقی بوش دارای تیغ کنافی می باشد این نوع تیغه برای جاهایی که به غیر از علف سنگ نیز موجود است و اگر تیغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. جهت مشاهده مشخصات علف تراش های پشتی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. … فروش ویژه دستگاه علف تراش و یونجه چین دوشی و کوله پشتی KNC کره ای در سایت فروشگاه . همچنین برای استفاده از آن نیاز به ابزار و تکنولوژی های پیچیده ای نباشد و هزینه زیادی را به سازمان تحمیل نکند. آزمایش Welsh یک چالش دیگر هم برای سیستمهای تشخیص چهره شناسایی کرد و آن هم افرادی هستند که شبیه افراد زیادی به نظر میرسند. این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است. ⚡ قدرت بالا و کیفیت بی نظیر از مزیت های این دستگاه ها است. یک نوع دیگر از دستگاه ها نیز وجود دارد که دارای حداقل دو نوع از این روش های تشخیص (مثلا تشخیص چهره و اثر انگشت) به صورت همزمان است. امکان استفاده از دستگاههای کارتخوان و اثر انگشتی جهت ثبت ورود و خروج راننده ها.

 

پروژه سنگ شکن چند تن در هر, و تهيه آسفالت با استفاده از روش های, در ظرفیت هایالیتن . استفاده از دستگاه های سنگ شکنتن در سا% تن در ساعت سنگ شکن استفاده می شود قیمت. دوربین های مادون قرمز می توانند سیگنال های تصویری واضحی در طول روز و شب و حتی شرایط هوایی نامناسب مانند مه¬آلودگی تهیه کنند. شرکت آمریکایی Vuzix با یک شرکت اماراتی به نام NNTC شروع به همکاری کرده تا عینک هوشمند تشخیص چهره را تولید کنند. سیستم های حضور و غیاب میتوانند با ثبت دقیق زمانهای تردد و کاهش خطای انسانی حس اعتماد را در مدیران و پرسنل ایجاد کنند. مدیران می توانند هشدارهای اضافه کاری و یادآوری کارکنان را برای بهبود حضور تنظیم کنند. دوربین های هوشمند و دوربین های امنیتی به خوبی توانسته اند جایگاه مناسبی در عصر امروز پیدا کنند. که شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت، به روشهای جعل آن دست پیدا کنید.

  1. گزارشگیری آنلاین از محاسبات کارکرد
  2. سیستمی شدن فرآیندهای ثبت ماموریت و مرخصی کارکنان
  3. تعداد افراد بیشتری را پوشش میدهد،
  4. ارتباط از طریق شبکه TCP/IP و پورت سریال
  5. گزارش کارکرد ماهانه فردی و گروهی

27 فوریه 2016 … دستگاه علف زن 4 کاره TimberTech AKS52 از طراحی بسیار حرفه ای و … بنابراین می توانید آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه کنترل تردد با یک طراحی فوق العاده و ظاهری حرفه ای دارای قفل کنترل، هشدار، دکمه خروج و سنسور در می باشد. … این دستگاه با دسته ای که از روکش پلاستیکی پوشش دهی شده به منظور راحتی بیشتر کاربر به طور ارگونومیک طراحی شده که ایجاد … قیمت: 660,000 تومان. تحقیقات آناتومیک "مالپیگی " دارای اهمیت ویژه ای است بنحوی که یکی از لایه های دست با نام وی Stratum Malpighi" " به ثبت رسیده است. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. همچنین در این نرم افزار کلیه ترددهای ماهانه و کارکرد پرسنل نیز با دقت کامل انجام می شود و دارای امکان محاسبه و گزارش گیری از عملکرد ماهانه کارکنان نیز می باشد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

يکشنبه 22 / 4 / 1399 - 2:55 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 250

این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. این نوع از اسکنرها قدیمیتر بوده و تکنولوژی به کار رفته در آنها نیز سادهتر است. پس جمعبندی شما این است که از دل این ساختارها و مکانیسمهای انضباطی مدرن غیر از استثناها بهطور طبیعی هویت مجاهدانه بیرون نمیآید؟ این نوع اسکنر بر اساس این اصل عمل میکند که هرچه فاصله انگشت با اسکنر کمتر باشد، امکان انتقال نیرو بین خازن و پوست دست بیشتر است. داستگاه های اسکنر اثر انگشت قابلیت ها و ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی دارند که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم. اخیرا محققانی از دانشگاه آلبانی درصدد هستند تا با یک روش جدید ترکیب شیمیایی اثر انگشت را تجزیه و تحلیل کنند تا جنسیت صاحب آن اثر انگشت مشخص شود . به طور کلی با توجه به قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، نوع ارتباط آن میتواند یکی از موارد پورت سریال (Rs232)، مودم، شبکه سیمی (Rj45)، پورت Usb، شبکه بی سیم (Wifi)، رابط اکسترنال تخلیه باشد.

  1. محل نصب باید تا حد امکان به اتاق نگهبانی نزدیک باشد
  2. آیفون خود را ریستارت کنید
  3. سنسور اثر انگشت
  4. وارد کردن اطلاعات مربوط به کارکنان

این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. حال کلاس لازم برای تشخیص چهره را با استفاده از بارگذاری فایل XML مربوطه ایجاد میکنیم. شرکت هایی که تمایل به داشتن پروفایل VIP در سایت پی جو هستند از طریق ایمیل و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید. به علت ترشحات چربی زیر پوست این آثار انگشت بر اجسام صاف قرار میگیرد که همچنین برای وضوح آن میتوان از پودری استفاده کرد که جذب این چربیها شده و آنها را به صورت واضح نمایان سازد. بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود .

اگر دستگاه حضور غیاب، کارتخوان داشته باشد که توسط دستگاه شناسايي شود علامت کارت به همراه نوع آن در کنار علامت باتري نمایش داده خواهد شد. در واقع عملکرد آن مانند عملکرد یک دستگاه فتوکپی است. امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکانهای مختلف، مانند بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. هر یک از مکالمات آنها با این هدف زمزمه می شوند که باکتری ها قبل از آغاز حمله به ارگانیزم میزبان خود که می تواند بدن شما باشد، دریابند چند نمونه از گونه های آنها در موقعیت حاضرند. من دقیقا یک هفته بعد از اولین جلسه ی لیزر موهای زائد، بلیط کیش داشتم و اصلا از این جریان باخبر نبودم که نباید تا ۱۰ روز در تماس مستقیم با آفتاب باشید!

جالب است بدانید شرکت Vkansee در سال 2015 یک اسکنر اثر انگشت نوری با رزولوشن 2000DPI برای گوشیهای همراه ارائه کرد که در نوع خود یکی از برترین تکنولوژیها به حساب میآید. هنگامی که شما برای اولین بار Lenovo VeriFace را راه اندازی می کنید، تنظیم اتوماتیک وب کم و میکروفون متصل شده انجام می شود و همچنین برای ایجاد یک مدل از چهره کاربر پیشنهاد شده است. البته در این بین کارمندان وظیفهشناسی هم هستند که در هر شرایطی راه شانه خالی کردن و پیچاندن ساعتهای کاری را پیدا میکنند و مدیر بینوای خود را فریب میدهند. این بدین معناست که میتواند زیر شاسی و شیشه گوشیهای هوشمند تعبیه شود. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. حسگر اثر انگشت یک دستگاه ورودی دادههای دیجیتالی است که اثر انگشت انسان را خوانده و آن را به مجموعه تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی قابل پردازش در نرمافزارهای اثر انگشت تبدیل میکند.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

يکشنبه 22 / 4 / 1399 - 12:45 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 318

توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. همانطور که می دانید این دستگاه جایگزین سیستم دستی ثبت حضور و غیاب افراد شد و ورود اطلاعات به صورت مکانیزه در این حیطه باعث کاهش خطای انسانی و کنترل صحیح زمان ورود و خروج گردید. حضور و غیاب کارمندان برای مدیران یک شرکت جهت بهره برداری حداکثری از زمان نیروی انسانی و محاسبه هزینه کارکرد و پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان امری ضروری می باشد. دقت نمایید که این طرح پرداخت گمرک و رجیستری فقط شامل ساعت های سیم کارت خوری است که بدون کد فعالسازی خریداری میشوند یا از کشور دیگری ورود پیدا کرده اند. ، راهکاری کامل برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و عدم مواجه با دشواری راهکارهای موجود، ساعت ورود و خروج کارکنان خود را به صورت آنلاین کنترل نمایند. زین پس کلیه خریداران ساعتهای هوشمند که دارای شناسه IMEI (ساعتهای هوشمند با قابلیت نصب سیم کارت) هستند میبایست اقدام به پرداخت عوارض گمرکی دستگاه و رجیستری آن نمایید.

 

سپس نوع و شناسه دستگاه مدنظر خود را اعلام کند تا در اسرع وقت، تیم فنی ما برای حل مشکل به وجود آمده اقدام کند. اکنون سامانه همتا با انتشار اطلاعیهای درباره حل مشکل این دستگاهها توضیح داده است. شما هم اکنون می توانید نرم افزار چهره نگاری نوزاد را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. همچنین می توانید در مورد کسر خودکار برنامه های استراحت بدون حقوق که کارمندان ساعت آن را ثبت نمی کنند تصمیم بگیرید. همچنین در مقالههای پیش متوجه شدیم که یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است که دقت و امنیت بالایی را برای حضور و غیاب کارکنان سازمان فراهم میکند. دستگاه حضور و غیاب مدل F300 یکی از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. دستگاه حضور غیاب سری V800 جزو مدل های پرفروش است. در کشور ما صنایع الکترونیک صائلا موفق شد اولین ساعت های حضور و غیاب اثرانگشتی را طراحی و به مرحله تولید برساند و گام موثری در خودکفایی کشور عزیزمان بردارد.رار میدهند.

 



     
  1. روز جاری تاریخ پیش فرض سیستم است


  2.  
  3. داراي پورت Wireless LAN و TCP/IPجهت كار با نرم افزار مدیریتی


  4.  
  5. قابلیت ارتباط با انواع دستگاه


  6.  
  7. Ghofrani گفت


  8.  
  9. عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها


  10.  
  11. 1 ماه و 7 روز پیش


  12.  
  13. سرعت تشخیص اثر انگشت فوق العاده بالا


  14.  

 

 

صفحه نمايش تك رنگ 3 اينچ اين مدل، امكان نمايش ساعت، تاريخ و عمليات انتخاب شده توسط كاربر را داشته و نتيجه شناسايي كارت و كلمه عبور از طريق LED هاي روي دستگاه به كاربر نمايش داده خواهد شد. این دستگاه ها علاوه بر مجهز بودن به کارت خوان بدون تماس و روش شناسایی رمز عبور , مجهز به سنسور اثرانگشت قدرتمند سوپریما است . این دستگاه تمام پورتهای ارتباطی با کامپیوتر را دارا می باشد و الگوریتم شناسایی اثر انگشت آن با هوش مصنوعی بوده که باعث شده چرخش اثرانگشت و آسیب دیدن اثرانگشت در شناسایی آن تاثیر ی ندارد. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کارایی سیستم های بیومتریک سنسورهای تشخیص اثرانگشت در میان ساعت های حضورو غیاب جایگاه بسیار والایی را یافتند. حجم بسیار پایین ذخیره سازی تصاویر صورت با کیفیت بالاتر در مقایسه با فیلم ضبط شده . گیت سه میله ای Saela T107 به صورت تمام اتوماتیک و کاملاً هوشمند ورود و خروج افراد را … متروئی,دستگاه ورود و خروج مترو,قیمت مناسب گیت کنترل تردد,کنترل بر ورود و ….

ساخت و فروش ماشین آلات تولید بلوک - جدول - سنگفرش-موزائیک سیمانی و ساب نواری ، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به صورت موبایل و ثابت . پخش تماس های ضبط شده S12 از طریق قراردادن رم روی کامپیوتر یا گوشی موبایل انجام میگیرد. اگرچه این کار برای انسان کار ساده ای به نظر میرسد اما برای کامپیوتر ها همیشه با چالش همراه بوده است. شیشه سنسور، شیشه ذره بینی با انکسار بسیار کم با ضخامت 14 میلی متر می باشد و در مقابل خراش یا فشار های دیگر مقاوم است و قابلیت کار سنگین را دارا می باشد. اسکنراثر انگشت بایومینی 410 با داشتن طراحی بسیار ارگونومیک ، زیبا و دارای سنسور نوری با قدرت ۵۰۰dpi می باشد.. اسکنر اثر انگشت بایومینی 410 به صورت خاص طراحی شده است تا BioMini را به سطح بالاتری از امنیت و راه حل های مدیریت دسترسی هویت مبتنی بر کامپیوتر برساند. این دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی آفلاین بوده و نیازی به اتصال به کامپیوتر برای ضبط ندارد. راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. دستگاه حضور و غياب کارابان ابزاری است بسیار سودمند جهت مدیریت تردد و عملکرد پرسنل و همچنین محاسبه حقوق و دستمزد ایشان که هم برای کارفرمایان و هم پرسنل، مزایای بسیاری را به همراه دارد. توسعه یک مدل محاسباتی به منظور تشخیص چهره بسیار دشوار می باشد و دلیل آن نیز پیچیده بودن چهره ها و همینطور ساختار چند بعدی بینایی می باشد.

اگر میخواهید تشخیص سریعی در ویدئوهای زنده خود داشته باشید پیشنهاد میکنیم از روش HoG استفاده کنید. توجه داشته باشید که تست زنی نیز مانند ساعت مطالعه باید به صورت متعادل بین دروس تقسیم شود و در تمامی مباحث چه ضعیف و چه قوی باشید ، باید تست زنی داشته باشید. اخیرا تعدادی از دستگاه های سیم کارت خور به غیر از گوشی های موبایل، مانند تبلت، مودم، ساعت هوشمند و دستگاه POS به دلیل طرح رجیستری غیر فعال شدند. طرح ثبت و رجیستری ساعت های سیم کارت خور و هوشمند در اوایل سال 1398 تصویب شد. امروزه سیستم های کنترل تردد افراد بیش از پیش هوشمند و خطاناپذیر شدهاند. این محصول برای استفاده توسط شرکت ها و ادارات طراحی و تولید شده است که با استفاده از آن ها می توان به دقت ساعات ورود و خروج کارمندان را کنترل نمود. کارت غیر مستقیم یا بدون تماس: این کارت ها با موج ها و فرکانس عمل میکنند و تا فاصله ده سانتی از دستگاه نیز عمل میکنند و بدون تماس با دستگاه اطلاعات را ثبت میکنند. به علاوه، AC2100 plus به­ عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی هم عمل می کند؛ چرا که مجهز به کارت خوان بدون تماس است و می تواند از طریق کارت نیز حضور و غیاب افراد را انجام دهد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

يکشنبه 22 / 4 / 1399 - 11:57 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 239

مدیریت شیفت های نامنظم بیمارستانی: با نرم افزار حضور و غیاب کسرا شیفت های نامنظم و چرخشی بیمارستانی به آسانی مدیریت می شود. این نرم افزار فوق العاده قابلیت نصب بر روی دو ویندوز محبوب ویستا و سون را دارد. در صورتی که اثر انگشتتان روی سطوح قابل رویت همچون شیشه یا نمایشگر گوشی باقی مانده است، آن را پاک کنید. البته شما را به پوشیدن همیشگی دستکش تشویق نمیکنیم، اما مجددا بسته به موقعیت کاری و اجتماعی خود، باید از محلهای عمومی که انگشتتان را روی آنها قرار میدهید مطلع باشد. برای چاپ طرح دلخواه بر روی پیکسل میتوان از یک پرینتر معمولی استفاده کرد و نیاز به کاغذ یا جوهر مخصوص ندارد. همراه کارت علاوهبر پشتیبانی از تلفنهای همراه هوشمند و تبلت با سیستم عاملهای Android و IOS قابل استفاده بر روی ساعتهای هوشمند نیز میباشد. اما این روزها با هوشمند شدن کارت ملی دستگاه های اسکنر اثر انگشت را می توان در تمام ادارات مختلف دید. قدمت این روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پلیس و امنیت باز میگردد. روش های مختلفی برای انتقال وجه وجود دارد برای مثال شما می توانید مبلغ را به شماره حساب فرد واریز نمایید و یا آن را از طریق عابر بانک یا خودپرداز کارت به کارت کنید.



     
  • مجهز به دوربین داخلی برای ثبت چهره افراد


  •  
  • حذف و اضافه و انتقال درس های اخذ شده توسط دانش آموزان


  •  
  • افزودن عکس پس زمینه


  •  
  • مشتریان و فروش


  •  
  • گزینه Reset all Content & Settings را انتخاب کنید


  •  
  • تعریف دوره های کاری مختلف


  •  
  • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداریها از دستگاههای ATM


  •  

 

 

 

همه ما دوست داریم که بتوانیم در کوتاهترین زمان مبلغ دلخواهمان را بدون محدودیت برای افراد مورد نظر واریز کنیم. دراین سامانه مبلغ مورد نظر شما حداکثر پس از 24 تا 48 ساعت بدون دریافت کارمزد انتقال داده می شود. اگر حساب مقصد شما متعلق به همان بانک باشد می توانید تا سقف 10 میلیون تومان پول انتقال دهید اما اگر قصد انتقال وجه بین بانکی را داشته باشید روزانه تا مبلغ 3 میلیون تومان را می توانید انتقال دهید. در روشی دیگر شما می توانید به کمک شماره شبای حساب ، فرم مربوط به انتقال وجه را پر کرده و از طریق سامانه های ساتنا و پایا مبلغ مورد نظرتان را انتقال دهید. در این فروشگاه ما انواع اسکنر ها را با بهترین قیمت به شما معرفی کرده ایم. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. همه باید رویدادهای بخش خود را - تعطیلات، مرخصی ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر - که بر برنامه و حقوق کارمندان تاثیر می گذارد، مدیریت کنند. این رویدادها به طور خودکار برای برنامه مناسب کارمندان نشان داده شده است.

 

توصیه میکنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید. مسلماً پرداخت چنین مبلغی حتی برای امتحان آن در شرکت شما به صرفه خواهد بود . صدور برگه ملاقات و تایید انجام آن به صورت سیستمی انجام می پذیرد و مانیتورینگ تمام تردد ها برای مدیران و سرپرستان به صورت لحظه ای امکان پذیر می باشد. بطوریکه می توان به سرعت هرچه تمام تر اطلاعات مورد نظر خود را به مخاطبین انتقال داد. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. یکی از موارد استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است که افراد برای تشخیص اطلاعات کارت ملی و اثر انگشت از اسکنر استفاده می کنند. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از پر استفاده ترین روش های انتقال وجه استفاد ه از کارت بانکی می باشد. وقتی یک غریبه را پیدا می کنند سعی می کنند با استفاده از این دیتابیس این فرد را شناسایی کنند. اسکن شبکیه با استفاده از عروق خونی در چشم خودتان برای تشخیص هویت شما، در حالی که اسکن عنبیه تغییرات رنگ منحصر به فرد در عنبیه مربوط به شما را با تصویر ازقبل ذخیره شده مقایسه میکند. ۳- دوام، معیاری برای آن که سنجش شود یک ویژگی چه مدت عمر میکند.

هنوز به درستی نمیدانیم چه مدت زمانی ویروس کرونا میتواند بر چنین سطوحی زنده بماند. مازیار حسنی افزود: هنوز علت آتش سوزی و میزان خسارت به ۴۰ واحد تجاری که به طور کامل در این آتش سوزی سوخت، مشخص نیست. البته این دستگاهها هنوز بطور کامل امتحان خود را پس نداده اند و همانند هندوانه در بسته می مانند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه با تلاش چند ساعته آتش به طور کامل مهار شد و همکاران در حال لکه گیری هستند. بر اساس اعلام اورژانس بابل در این آتش سوزی ۱۲ تن مصدوم شدند که پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و بقیه در بیمارستان بستری شدند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل به خبرنگار ایرنا گفت: در این آتش سوزی مهیب که عصر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد چهار آتش نشان بابلی نیز بر اثر دود گرفتگی مصدوم شده اند. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از مهر، مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بابل در استان مازندران گفت: آتشنشانان بابلی در عملیات مهار آتشسوزی پاساژ ابراهیمی واقع در خیابان بازار بابل دچار مصدومیت شدند. سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک خودرو حامل مواد شیمایی در جاده خاوران خبر داد. سخنگوی آتشنشانی تهران از واژگونی یک دستگاه نیسان حامل موادشیمیایی در جاده خاوران خبر داد. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان از حریق گسترده در یک کارگاه حلاجی الیاف در شهرستان کاشان خبر داد. به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص حادثه واژگونی خودروی حامل مواد شیمیایی گقت: ساعت ۹:۳۰ وقوع یک فقره واژگونی خودرو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

ملکی از واژگونی یک خودرو نیسان باری در مسیر شرق به غرب جاده خاوران خبر داد. آیا خبر داشتید که در گوگل میشود جستجو را با عکس هم انجام داد؟ اگر بعد از نصب آپدیت های جدید یا انجام تغییرات خاصی در آیفونتان مشکل عملکرد Face ID یا تشخیص چهره نمایان شده، احتمالا با بازگرداندن دستگاه به حالت قبل مشکل برطرف میشود. برای حذف کردن انواع بازه کاری در الگوی کاری تعیین شده، بر دکمه «-» (شکل 4- شماره 3) کلیک نمایید. از طرفی دیگر می توانید از دستگاه های خود پرداز استفاده کرده و برای انتقال وجه تا سقف 3 میلیون تومان اقدام نمایید. برای مثال کارت جدید مارسلو از پست دفاع چپ به پست هافبک تغییر پیدا کرده است. دستگاه حضور غیاب، دستگاهی برای ثبت زمان ورود و خروج، مرخصی و ماموریت افراد در سازمان ها و ادارات می باشد. براي متولدين خارج از کشور ارايه مدرک نحوه ورود الزامي است. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می شد. دستگاه ثبت اطلاعات مشتري همراه بدون نياز به اتصال به اينترنت ، آسان و کاربردي … هدایتگر برای مشتری; صفحه نمایش مناسب همراه با لوگو ، تاریخ و ساعت جاری و .

و به همین سادگی ساعت حضوروغیابشون توی دستگاه ثبت میشه و حقوقشون در پایان ماه محاسبه میشه. درسیستم حضور و غیاب ، ساعات کاري پرسنل اعم از ساعتي و استخدامي به صورت فايل ساعت يا کارکرد ماهانه به سيستم وارد مي شود . تمامی درخواست ها و پاسخ ها علاوه بر به کارگیری پروتکل امن SSL برای هر مشتری به صورت جدا و با کلید مخصوص هر مشتری رمز نگاری میگردد. دستگاه حضور و غياب ST-Shineهم برای حضور و غیاب و هم به منظور کنترل دسترسی و ثبت تردد به وسیله اثرانگشت و کارت مورد استفاده است. در دفاتر ثبت احوال و پیشخوان های دولت، بعضی از زندان ها، بانک ها و غیره نیز می توان از این نوع اسکنر استفاده کرد. هر نوع تکنولوژی دارای مزایا و معایب خودش است، و به بهترین نحوه برای کاربردهای خاص مناسب است. در حالیکه نوع دیگری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند اطلاعات بیش از صدها کاربر را در خود ذخیره کنند.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

شنبه 14 / 4 / 1399 - 7:38 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 271

سپس شما هر موقع اقدام به بازگشایی قفل گوشی کنید، دوربین گوشی اطلاعات موجود را با موارد ثبت شده مقایسه می کند و در صورت تطابق با نمونه ثبت شده اقدام به بازگشایی قفل گوشی می کند. این دوربین های مدار بسته در مقایسه با سایر دوربین هایی که وجود دارند هزینه نسبتا بالایی دارند و شما برای خرید آن باید بودجه زیادی داشته باشید. شناسایی افراد ناشناس: هنگامی که یک سازمان (به عنوان مثال اداره پلیس) می خواهد چهره ای را شناسایی کند، از الگوریتم هایی برای مقایسه آن چهره با پایگاه داده ای از چهره ها استفاده می کند. برنامه به اشتباه دو بخش از تصویر را به عنوان چهره شناسایی کردهاست. اما فرا افزار حسابی از خجالت این ایراد کسل کننده درآمد و سیر تا پیاز پروسه شناسایی را در نیم ثانیه ی ناقابل رفع و رجوع کرد . تا قبل از ارائه ی PCA برای تشخیص چهره, بیشتر کارها روی شناسایی ویژگی های بخشهای صورت مانند چشمها, بینی, دهان و … و تعریف روابط بین این اعضا متمرکز بود. مقاله او طوری طراحی شده بود که جزییات نه نمونه متمایز اثر انگشت را به زبان لاتین با استفاده از تصاویر و توضیحات مربوطه به نمایش میگذاشت. قفل چهره فرایند های اسکنر اثر انگشت، پین یا الگو برای باز کردن قفل گوشی ندارد.

همزمان در بریتانیا، نیروهای پلیس برخی مناطق به صورت آزمایشی از تکنولوژی تشخیص چهره برای پیدا کردن افراد در بین تماشاچیان راگبی و فوتبال، در خیابانهای شهر، در بزرگداشتها و جشنوارههای موسیقی استفاده میکنند. زیرا در هنگام تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید، ابعاد آن تغییری پیدا نمیکند و در نتیجه مشخصات مکانی چهره نیز ثابت میماند. 3-وجود باطری UPS در دستگاه حضور و غیاب بسیار حایض اهمیت است در هنگام قطع برق این باطری UPS است که برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می نماید. یک اسکنر خوب در هنگام ذخیره سازی تصویری از اثر انگشت باید آن را رمزگذاری کند. چگونه میتوان تشخیص داد که در تصویری چهره انسان وجود دارد یا نه؟ ویژگی های انتخاب شده عمدتاً حاصل ارزیابی های ذهن انسان بودند و پیاده سازی آنها کار مشکلی بود. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با رنگهای متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند.

  1. دارای راهنمای Online
  2. قابلیت حفظ اطلاعات دستگاه در صورت قطع برق و باطری
  3. امکان تعیین دو سطح دسترسی جهت کاربر و مدیر
  4. قابليت ذخيره سازي ۳,۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰,۰۰۰ تردد
  5. امکان مشاهده احکام پرسنل زیر مجموعه
  6. ابعاد و اندازه ها
  7. بلوتوث نسخه 3.0

از این طریق پرسنل از کارتهای بدون تماس (RFID) جهت ثبت ورود و خروج استفاده می کنند. سنسور شناسایی چهره در این دستگاه به ویژگیهایی در چهره اهمیت می دهد که حداکثر انعطاف با تغییرات چهره یک فرد را داشته باشد. دوربین های مدار بسته امکانات و ویژگی های متعددی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یک دوربین مدار بسته مناسب برای خود انتخاب کنید. با داشتن یک منبع مناسب و معقول از عکس ها، این ویژگی باید برای بازکردن قفل تلفن با چهره شما به خوبی کار کند. البته همراه با دستگاه یک عدد DVD آموزشی و دفترچه راهنمای فارسی ارسال می شود که شما می توانید قبل از استفاده از دستگاه فیلم آموشی آن را ببینید. اگر فیلم های جنایی و پلیسی را دیده باشید فرآیند های تشخیص چهره را در این گونه فیلم ها دیده اید. اگر شما با برنامه های قفل چهره اندروید بیشتری آشنایی دارید و یا تجربه استفاده از این گونه برنامه ها را دارید می توانید تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

 

سپس نحوه استفاده از برنامه AutoInput برای قفل تشخیص چهره اندروید را آموزش می دهیم. برای فعال کردن Trusted Face و باز کردن دستگاه اندروید با استفاده از تشخیص چهره، باید وارد تنظیمات امنیتی گوشی خود شوید. اگر به قفل کردن اثر انگشت علاقمند هستید می توانید پست نحوه خاموش و قفل کردن صفحه نمایش اندروید با استفاده از حسگر اثر انگشت را مطالعه بفرمایید. برنامه IObit Applock به تازگی قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمایش را برای محافت از حریم خصوصی اضافه کرده است. یک حافظه مربوط به ثبت ترددها و حافظه دیگر محل نگهداری نمونه اثر انگشت یا چهره می باشد. حجم محاسبات برای استخراج ویژگی های یک اثر انگشت بسیار بالا می باشد. دستگاه هایی که Android 8.0 Oreo دارند یک متن سبز خواهند دید که از شما می خواهد AutoInput را فعال کنید. بیشتر قسمت ها حداقل به مدیری برای بررسی این برگه ها قبل از ارائه به بخش کارپردازی نیاز دارند. شاید بدانید که در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و آمریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کار می ­شدند و کنترل تردد و ساعت حضور و غیاب کارکنان، اهمیت بالایی داشت.

 

اگر فایلهای شما در مسیر دیگری وجود دارند حتما آدرس صحیح فایل را در ابتدای کد وارد کنید و توجه داشته باشید که در آدرسها به جای استفاده از علامت Backslash از علامتSlash استفاده کنید. در سال 1888 نوع دیگری از دستگاه حضور و غیاب توسط دکتر الکساندر دی اختراع شد که به دستگاه حضور و غیاب دی شهرت یافت. Face ID و برنامه های مشابه: برای راه اندازی فیس ای دی (یا سیستم ها مشابه) رو تلفن همراهتان، عکس های مختلفی از صورت شما ثبت می شود و فاصله بین ویژگی های صورت را اندازه گیری می کند. نخستین کار در سیستم کنترل ورود و خروج پرسنل، جمعآوری اطلاعات تردد پرسنل با سرعت و دقت کافی میباشد. وصل می شود، ورود و خروج کارمندان را کنترل می کند. همین نکته باعث شده تا هنگامی که به امنیت بالا در سیستم­ های کنترل دسترسی نیاز است، تکنولوژی­ های بیومتریک بیش از پیش مورد توجه باشند. دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به یک سنسور الکترونیک برای ثبت تصویر دیجیتالی الگوی اثر انگشت وابسته است. سنسور اثر انگشت خازنی نوعی از سنسور های اثر انگشت هستند که بجای استفاده از فناوری اپتیکال و یا فناوری های پیشرفته سنسور های پلیمری از مجموعه از خازن ها برای تشخیص الگو های آثار انگشت استفاده می کند.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

شنبه 14 / 4 / 1399 - 5:52 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 289

آیفونهای اپل به سنسور اثر انگشت مجهز هستند و این موضوع استفاده از این محصولات را دلپذیرتر میکند. علیرغم اینکه اغلب ما کارایی سنسور اثر انگشت آیفون را تنها در باز کردن قفل صفحه نمایش میدانیم، این قطعه میتواند کاربردهای دیگری هم داشته باشد. برای استعلام دقیق قیمت دستگاه حضور و غیاب Multibio700 و هر گونه مشاوره و راهنمایی، با همکاران حرفه ای ما در بخش فروش تماس بگیرید. دستگاه حضور و غیاب مدل RF800 از ۴ زبان به روز دنیا پشتیبانی میکند. یکی از این دستگاهها، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است که مطابق با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا طراحی شده است. گوشی iPhone X نخستین گوشی کمپانی اپل بود که در آن از سیستم تشخیص چهره استفاده شده بود. هک اسکنر اثر انگشت گوشی های هوشمند به این روش، در برخی مواقع مثل آب خوردن صورت میگیرد. درباره گوشی های هوشمند، کار زیادی از دست شما ساخته نیست، به همین دلیل اگر به حفظ حریم خصوصی خود اهمین زیادی میدهید، بهتر است به دیگر روشهای تامین امنیت همچون استفاده از پسوردهای متنی پیچیده روی بیاورید. هم اکنون اثر انگشت شما به لیست اثر انگشت های قابل اعتماد آیفون اضافه شده است.

نکته قابل توجه اینکه به دلیل بلند بودن طول اهرم یا بوم، ممکن است در برابر باد های شدید دچار تنش پیچشی (سخت ترین نوع تنش) در قسمت پایه شود، بنابراین نصب راهبند باید با دقت فراوان انجام گردد. نصب و راه اندازی این دستگاه بسیار سادهتر از سایر دستگاههای موجود در بازار است و شما تنها باید چند پورت یو اس بی را به یکدیگر وصل کنید تا از آنها استفاده کنید. همچنین به راحتی می توانید هر فایل یا فولدری را که مایل هستید رمزگذاری نموده و شرایطی را فراهم آورید که تنها با تشخیص اثرانگشت شما محتویات آن فایل یا فولدر قابل استفاده باشند . گروه مهرپردازش جهت افزایش رضایتمندی همکاران و مشتریان عزیز اقدام به ارائه لیست قیمت دستگاه کنترل تردد,اثر انگشتی,تشخیص چهره,کارتی ZK نموده است. دومین پیادهسازی محبوب برای تشخیص چهره از سوی Dlib ارائه شده و از مفهومی به نام هیستوگرام گرادیانهای جهتدار (HOG) بهره میگیرد.



     
  • 10-3-6 اعزام به ماموریت حتما بایستی از محل شرکت انجام شود


  •  
  • سئو و بهینه سازی سئو و بهینه سازی سایت چیست؟


  •  
  • سیستم کنترل تردد سازمانی | Organization Access Control


  •  
  • زاویه دید 125 درجه


  •  

 

 

فرآیند ضبط زمان در این نرم افزار با توجه به ویژگی هایی که برای ورود داده از جمله کارت های زمان ارائه می دهد به نظارت هر چه راحت تر حضور و غیاب کارمندان کمک می کند. نرم افزار رایگان ویسمن دارای امکان پشتیبان گیری و بازیابی از اطلاعات و داده های نرم افزار است. قصد داری یک نرم افزار بسازی؟ این نرم افزار جهت کنترل ورودوخروج پرسنل و محاسبه کارکرد ماهانه با قابلیت تهیه گزارشات مرخصی ، ماموریت ، اضافه کار و کلیه احکام رایج طراحی گردیده است . نرم افزار تحت وب iosoft، برای مدیران و کارمندان هر شرکتی مفید است. 2. نمایش: با انتخاب گزینه هدایتگر لیست گزینه های نرم افزار قابل مشاهده می باشند. یکی از بهترین روشهایی که با استفاده از آن میتوانید اثر انگشت های ثبت شده برای آیفون خود را متمایز و قابل شناسایی کنید مربوط به نامگذاری آنها میشود. به گفته هالورسن، همه این بررسیها با استفاده از نرمافزار آمازون رکوگنیشن، در 24 ساعت قابل بررسی بودهاند و ماموران در صورت در اختیار داشتن این نرمافزار میتوانستند به راحتی چهره پادوک را در میان تعداد بیشماری فیلم شناسایی کنند. قیمت مناسب این دستگاه در کنار کیفیت بالای آن این دستگاه را به یکی از محصولات پر فروش در زمینه تشخیص چهره بدل کرده است.

در این مطلب با 5 روش فریب دادن و هک اسکنر اثر انگشت و همچنین روشهای جلوگیری از آنها آشنا خواهیم شد. همانند قفلهای عادی، که با استفاده از مستر کی (شاه کلید) میتوان آنها را باز کرد، برای اسکنرهای اثر انگشت نیز چیزی مشابه تحت عنوان مسترپرینت وجود دارد. اگر هکر، تصویری از اثر انگشت شما داشته باشد، اصلیترین کلید دور زدن اسکنرها به وسیله جا زدن خود به جای شما را در اختیار دارد. بدین منظور شما باید اثر انگشت خود را به عنوان اثر انگشت قابل اعتماد برای دستگاه ثبت کنید. با استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون میتوانید مشخصات منحصر به فرد انگشت خود را برای دستگاه ثبت کنید و به این صورت تنها با قرار دادن انگشت خود بر روی تاچ آیدی (Touch ID) محصول از قفل صفحه نمایش آن عبور کنید. البته سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID) آن، قابلیتهای دیگری را هم در اختیار کاربران قرار میدهد که در ادامه و بخشهای بعدی این مقاله با آنها آشنا میشوید. آیفونهای اپل این اجازه را به کاربر میدهند تا 5 اثر انگشت مختلف را به عنوان اثر انگشت های قابل اعتماد برای دستگاه ثبت کنند. اما چگونه میتوانیم این عمل را انجام دهیم؟


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

پنجشنبه 12 / 4 / 1399 - 2:01 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 288

 

اولویت گروه طلای نرم جهت ارائه سیستم حضور و غیاب در مدارس بر اساس کارت های هوشمند دانش آموزی می باشد چرا که این کارت های هوشمند دانش آموزی در چندجا کاربرد بسیار مهمی دارد. کلیه اعمال فوق با استفاده از کارت های هوشمند دانش آموزی قابل انجام است که از این طریق می توان کلیه ورود و خروجی ها را کنترل نمود. شرکت ها و سازمان های مختلفی نیاز به انگشت نگاری دارند تا به عنوان راهی مطمعن برای تشخیص هویت استفاده کنند، به همین دلیل اسکنر اثر انگشت را به خوبی می شناسند. چنانچه کارمند، مرخصی استحقاقی نداشته باشد و از طرفی نیاز به مرخصی داشته باشد مجاز است با موافقت مسئول ذیربط از مرخصی بدون حقوق استفاده نماید و سقف استفاده از در طول سال، یک ماه است. ۵️⃣ مرخصی سالیانه کارگرانی که به کارهای سخت و زیان آور اشتغال دارند ۵ هفته است. در مشاغل سخت و زیان آور میزان مرخصی استحقاقی افزایش می یابد و به ۵ هفته در سال (تقریبا ۳ روز در ماه) می رسد. اگر میزان مرخصی ساعتی بیشتر از کل مرخصی استحقاقی در طول ماه شود، در واقع حکم مرخصی بدون حقوق و کسر از کار را خواهد داشت و کارفرما می تواند برای آن ساعت بیمه هم پرداخت نکند. حقوق این ایام، توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود و کارفرما در لیست وارد می کند. ۸️⃣ در صورت فسق یا خاتمه قرارداد کار یا بازنشستگی و از کارافتادگی کلی یا تعطیلی کارگاه، مطالبات مربوط به مدت استحقاقی کارگر به وی و در صورت فوت او به ورثه او پرداخت می شود.

 

خانم ها می توانند قبل از زایمان و یا بعد از زایمان از آن استفاده کنند و حقوق و مزایا هم به آن تعلق می گیرد . آگهی ها ویژه قیمت دستگاه بلوک زنی لیکا. در آن زمان اکثر افراد در اروپا و آفریقا و آمریکا به جای داشتن کسب و کارو تجارتهای شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به فعالیت می شدند و حضوروغیاب پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. شرکت آلتون صنعت توس(آلتونکو)اولین ارائه دهنده خدمات جامع اتوماسیون در ایران ،فروش انواع دستگاه های حضور غیاب را با قیمت های ویژه ارائه می نماید . A5 Pro به منظور استفاده در مجموعه های کوچک و متوسط با قوانین حضور و غیاب ساده ارائه گردیده است. قابلیت هایی همچون محاسبه حقوق و دستمزد و صدور فیش حقوقی، امکان استفاده از قابلیت های منحصربفرد سرویس TimeBox و ارسال خودکار پیامک برای رویدادهایی نظیر تاخیر، تعجیل و غیبت از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. اگر مجریان قانون، از فناوری تشخیص چهره آمازون استفاده کنند و سیستم به اشتباه فردی را مظنون به حمل اسلحه شناسایی کند، این اشتباه سیستمی میتواند برای آن فرد تبعات سنگینی در برداشته باشد. هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشتان خود میباشد.

  • مدیریت المانهای کارکرد
  • ساخت شركت NITGENكره جنوبی
  • پشتیبانی از Active Directory و SSO
  • ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شیفت کاری با مجوز مدیر
  • Comparing Ultrasound with Conventional Finger-Scan Technologies ۱ اوت ۲۰۰۲
  • دستگاه های بیولوژیکی (اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم)

تردیدی وجود ندارد که بهروز رسانی جدید گلکسی ای 50 دارای نوعی باگ بوده که باعث چنین مشکلی شده است و احتمالا راهحل آن، عرضه یک آپدیت دیگر از سوی سامسونگ خواهد بود. آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی ای 50 (Galaxy A50) که بهمنظور بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت آن ارائه شده بود، دردسر جدیدی برای کاربران ایجاد کرده است! 1. نرمافزار تشخیص چهره، هندسه صورت ضبط شده در یک تصویر یا ویدیو را بررسی میکند تا یک کد یا «اثر چهره» منحصربفرد ایجاد کند. این اقبال شرکت ها به سمت سیستم های مبتنی بر اثر انگشت به خاطر اشتباهاتی است که در سیستم های مبتنی بر پین کد یا بج رخ داده است. زیاد اتفاق می افتد که کارمندان بج های خود را گم کنند، پین کد را فراموش کنند یا حتی بدتر از آن، از همکاران خود بخواهند به جای آن ها ساعت بزنند یا خیلی چیزهای دیگر.

در پایان ماه نیز میتوانید یک گزارش از تردد کارمندان خود و ساعت های کار او داشته باشید. مانند افرادی که در پست های فشار قوی یا کنار کوره های ذوب کار می کنند. دستگاههای حضور و غیاب اثرانگشتی در هر شعبه ایی از شرکت امکان راه اندازی دارد و از طریق شبکه و یا USB امکان مشاهده ترددها وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K30 ZKTeco دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. دستگاه حضور غیاب ارزان قیمت k30 مجهز به خروجی اطلاعات بوسیله شبکه LAN TCP و خروجی USB است و مزیت این سیستم نسبت به دستگاه های مشابه روشن ماندن آن در هنگام قطعی برق بوسیله ups داخلی است . بهترین دستگاه حضور و غیاب در رده ارزان قیمت دستگاه ZKTeco مدل K30 و K50 است . اسن دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت تا 50 نفر را بوسیله اثر انگشت و 200 نفر را بوسیله کارت یا رمز پشتیبانی می کند. اگر انگشتتان خشک یا یا خیلی سرد باشد نمی توانید ساعت حضور و غیاب تان را ثبت کنید چون دستگاه اثر انگشت شما را شناسایی نخواهد کرد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

پنجشنبه 12 / 4 / 1399 - 12:39 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 305

 

سنسور تشخیص چهره با تغییرات سطحی روی چهره ( تغییر آرایش و مو و…) بازهم همان عملکرد بی نظیر خود را به نمایش میگذارد و بیدی نیست که با این بادها بلرزد. توجه نمایید پس از هر مرحله تعیین بازه کاری، نمای گرافیکی نمایش داده می شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تایگر با تعیین هویت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، کارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسایی کف دست، اثر انگشتی و کارتی. دستگاه حضور و غیاب ارزان با ارسال رایگان به سراسر کشور با نرم افزار رایگان نصب رایگان دستگاه حضور و غیاب تایگر zkteco با کیفیت عالی. IP , پورت USB , باطری داخلی , پخش پیام صوتی ,امکان اتصال به وای فای و رله در باز کن می باشد. برای اتصال رله خارجی به دستگاه حضور و غیاب دو پین در پشت دستگاه بر روی کانکتور سریال تعبیه شده است. در صورتی که کاربر مایل به استفاده از رله خارجی باشد، برای اتصال آن ها بایستی ماژول رله مخصوص آن را از شرکت علم و صنعت تهیه نماید. به این ترتیب، دستگاه به اشتباه می افتد و برای هر دو فرد تردد ثبت می کند.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

پنجشنبه 12 / 4 / 1399 - 12:09 قبل از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ